کارشناسان ارشد دیابت در اجلاس بین المللی دیابت در لندن دور هم جمع شدند

13 دسامبر 2018 - کارشناسان پیشرو در زمینه ی دیابت از سراسر جهان در لندن برای برگزاری یک کنفرانس بزرگ، بمنظور به اشتراک گذاشتن بهترین روش ها و بحث در مورد درمان های جدید دیابت دور هم جمع شدند.

این نشست بین المللی توسط گروه پارلمانی همه ی احزاب(APPG ) برای دیابت، سازماندهی و در روز پنج شنبه  13 دسامبر، در مجلس عوام برگزار گردید.

رئیس گروه پارلمانی همه ی احزاب برای دیابت ، Keith Vaz میزبان این اجلاس بود. آقای Vaz ، که خود به دیابت نوع 2 مبتلا است، قبلا درباره افزایش نرخ ابتلا به دیابت نوع 2 و استاندارد مراقبت برای همه افراد مبتلا به این بیماری صحبت کرده بود.

این نشست به عنوان یک رویداد برجسته ی پارلمانی برای بالا بردن آگاهی و به اشتراک گذاری بهترین شیوه های درمان دیابت نوع 1 و نوع 2 برگزار شد.

در این نشست، محققان به بررسی نوآوری ها، روشهای جدید پیشگیری و چگونگی انطباق متخصصان دیابت با این روشها و استفاده از آنها در سطح جهانی پرداختند تا اطمینان حاصل شود که افراد مبتلا به دیابت بهترین مراقبتها را دریافت می کنند.

وزیر بهداشت انگلیس، Steve Brine ، با ارائه یک سخنرانی در مورد آینده ی دیابت در انگلستان، این نشست را افتتاح کرد.

همچنین استادان Melanie Davies و Kamlesh Khunti از لستر، با شرکت کنندگان در ارتباط با مشارکت آنها در کمپین جهانی Cities Changing Diabetes صحبت کردند.

پروفسور Khunti گفت: دیابت نوع 2 یک چالش قابل توجه در سراسر جهان است و ما بسیار مفتخریم که در این نشست بین المللی دیابت، آنچه که تا به حال از طریق برنامه ی تغییر دیابت در Leicester آموخته ایم را به اشتراک گذاشتیم.

لستر اولین شهر در انگلیس بود که در ماه مه به این اقدام جهانی بمنظور کاهش تعداد مبتلایان به دیابت نوع 2 پیوست. پروفسور Davies جزئیات بیشتری را در مورد چگونگی انجام تست های غربالگری در این شهر و همکاری با تیم های ورزشی برای ترویج کمپین مذکور در این منطقه، ارائه داد.

منبع:

https://www.diabetes.co.uk/news/2018/dec/leading-experts-attend-international-diabetes-summit-in-london-90168353.html